Server Rollback
Posted: 22 Nov 2019, 16:36
Aveti la dispozitie 24 de ore pentru postarea si recuperarea in prealabil a obiectelor pierdute, in caz de frauda riscati blocarea permanenta a contului sau conturilor in cauza !
Cei care au donat sau care au cumparat ceva de pe item-shop in intervalul acesta au primit MD-urile inapoi deci nu mai completati itemele respective ca PIERDERI.
NEGOTURILE FACUTE NU SE RESTITUIE
NEGOTURILE FACUTE NU SE RESTITUIE
Dear players,
Due to the maintenance on 20.11.2019 the database was no longer functioning properly and did not save the data properly in it, due to this a rollback was created at the maintenance of today until 20.11.2019.
The problem was fixed, but although we have automatic backup daily, the data in it was not saved. We know, it sounds scary, right?
What will we do to make things right?
- First of all, we will try to return the items, because we still have the logs, the problem is that there are many players and this process will take a few days.
- Second, until Sunday we will run GIVEAWAYS and EVENTS to further reward you for the wasted time.
Please be patient, because we will deal with each one of you, try to be calm and not put pressure on us, because we will do our best to solve the whole problem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dragi jucători,
Din cauza mentenanţei de pe data 20.11.2019 baza de date nu mai funcţiona corect şi nu a salvat datele corespunzător în ea, datorită acestui lucru s-a creat un rollback la mentenanţa de astăzi până pe 20.11.2019.
Problema a fost remediată, dar deşi avem backup automat zilnic, nu s-au salvate datele în el. Ştim, sună îngozitor, nu?
Ce vom face pentru a îndrepta lucrurile?
- În primul rând, vom încerca să redăm itemele înapoi, deoarece încă avem logurile, problema este că sunt foarte mulţi jucători şi acest proces va dura câteva zile.
- În al doilea rând, până duminică vom face un maraton de GIVEAWAY-uri şi EVENIMENTE pentru a vă răsplăti în plus pentru timpul pierdut.
Vă rugăm, să aveţi răbdare, căci ne vom ocupa de fiecare, încercaţi să fiţi calmi şi să nu puneţi presiune pe noi, căci vom face tot posibilul să remediem în totalitate problema.