După cum spune și titlul, doresc să vă aduc în vedere câteva posibile modificări pentru optimizarea PvP.
Cerceii beta: Înlocuirea bonusurilor Str/Dex/Int de pe fiecare cu bonusul TARE SEMI OM 12.
Inel Nephrite: 1500 PV 5 SEMI OM
Brățară OS de Dragon (Jotun/Site):scăderea valorii de la 10% la 5%
Scut HYDRA: scăderea valorii bonusului de Rez PC 20% la 15%
Cercei Rubin: scăderea valorii bonusului de Rez PC 8% la 5%
Curea Leului: Înlocuirea bonusului Rez PC cu Rez Semi OM
Aș dori să dezbatem aici liber despre aceste lucruri și să vă exprimați opinia pro și contra acestor modificări.
[SONDAJ] Optimizare PVP
Still...contra
In schimb, sunt TOTAL DE ACORD la modificarea cerceilor.
Scaderea rezistentei pc dp server o sa creasca dmg muult prea mult(acum duelele tin mai mult de tactica,nu de cine da primul si cine da mai mult) In momentul de fata se da aproximatv 3k dmg pe skill la duel,ceea ce permite playerului mai experimentat si cu tactica mai buna sa castige. (vorbesc de ce am experimentat eu,la full vs full) Daca s-ar modifica rez pc si intr-un mod atat de drastic( -29 rez pc ) intreg damage-ul s-ar da peste cap. Cu toate ca s-ar adauga pe curea rez hh , diferenta e incomparabila . S-ar ajunge la 10k normala pe skill,ceea ce e foarte mult in conditiile in care hp-ul unui player in medie este de aproximativ 45-50k. Prin urmare,sunt PRO la modificarea bonusurilor status de pe cercei,dar total contra la eliminarea a 29 rez pc. Pe server (fara costum/freza perso) este 54 rez pc. Daca din asta 54 scoti 29, o sa fie dezastruos in pvp. Samanul o sa dea 15k normala la generala, o sa se dezechilibreze iar rasele destul de urat si multi playeri o sa fie nemultumiti. Parerea mea
In schimb, sunt TOTAL DE ACORD la modificarea cerceilor.
Scaderea rezistentei pc dp server o sa creasca dmg muult prea mult(acum duelele tin mai mult de tactica,nu de cine da primul si cine da mai mult) In momentul de fata se da aproximatv 3k dmg pe skill la duel,ceea ce permite playerului mai experimentat si cu tactica mai buna sa castige. (vorbesc de ce am experimentat eu,la full vs full) Daca s-ar modifica rez pc si intr-un mod atat de drastic( -29 rez pc ) intreg damage-ul s-ar da peste cap. Cu toate ca s-ar adauga pe curea rez hh , diferenta e incomparabila . S-ar ajunge la 10k normala pe skill,ceea ce e foarte mult in conditiile in care hp-ul unui player in medie este de aproximativ 45-50k. Prin urmare,sunt PRO la modificarea bonusurilor status de pe cercei,dar total contra la eliminarea a 29 rez pc. Pe server (fara costum/freza perso) este 54 rez pc. Daca din asta 54 scoti 29, o sa fie dezastruos in pvp. Samanul o sa dea 15k normala la generala, o sa se dezechilibreze iar rasele destul de urat si multi playeri o sa fie nemultumiti. Parerea mea
Acorduri de kalasnikov intr-un concert al mortii...
Mai mult astept sa se bage continut nou pe server, gen un dungeon nou sau un sistem nou, orice pentru ca de la Malivore incoace nu prea s-a mai bagat nimic esential iar playerii vechi efectiv nu mai au ce face pe server, nici macar sa se bata pentru ca nu mai sunt nici playeri multi, nici batai generale si nici bresle
In primul rand , in legatura cu bratarile os , la inceputul serverului acestea dadeau 15% , au fost scazute la 10% si acum la 5% , consider ca valoarea acestora este infima pentru a putea fii folosite , daca voi ati facut teste asa cum afirmati ca ati facut , bratara cu paguba competentei ofera o schimbare de bonus de maxim cateva sute damage , si vorbim aici de 10% competenta , singura care isi face simtita folosinta este cea cu rezistenta PC pentru ca pe acest server competenta nu este buna de nimic , dar rezistenta este .
In al doilea rand , la inceputul existentei accesoriilor beta , colierul oferea rezistenta semi`om 8% in urma caruia multa lume s`a plans si a fost schimbat cu un bonus nefolositor si anume 16 puncte status , daca voi ati testa asa cum spuneti , acel status este folositor doar in cazul inteligentei , spun asta pentru ca trebuie sa ai putina experienta cu acest joc ca sa stii ca si 3 puncte de inteligenta pe un saman creste valoarea buffului considerabil , de aceea in momentul in care un player are buff , damage`ul este aproape nul .
In al treilea rand , bonusul de rezistenta semi`om nu reduce damage`ul asa cum ar trebui , deci inlocuirea bonusului de pe cureaua leu nu o sa faca decat sa faca damage`ul sa creasca considerabil.
In al patrulea rand , modificarea in materie de paguba competentei avand in vedere schimbarea de pe inelul Malivore care anterior avea valoarea de 5% paguba competentei a fost marit la 10% in combinatie cu scaderea valorii de pe bratara os tigru ( cea cu PC) nu face decat sa duca damage`ul intr`o directie in care playerii au fost nemultumiti.
In al cincilea rand , inlocuirea bonusului de pe inelul nephrite este stupida avand in vedere ca valoarea de 5 semi-om este egala aproximativ cu 0 ceea ce inseamna ca acest item o sa aibe rostul doar de a marii hp`ul.
In al saselea rand , ceea ce este o continua nemultumire pentru mine si pentru unii este regenerarea pe server , in conditiile in care pe acest server se poate ajunge la peste 60k hp , regenerarea fiind de 3k pe secunda luand in considerare damage`ul actual care este de 3k , orice skill nu are o secunda cooldown pentru a putea combate regenerarea de 3k astfel incat o bataie de 1 vs 1 cu elixir activat este aproape vesnica . Ceea ce vreau sa subliniez prin acest lucru este ori schimbarea regenerarii propriu`zise pe server sau eliminarea regenerarii buffului samanului si anume reflexia.
Astept ca ceea ce am spus mai sus sa fie "luat la cunostinta" , pentru ca problemele acestea sunt existente de foarte mult timp si imi permit sa imi manifest frustrarea pentru ca vad ca PvP`ul pe acest server ia o directie foarte gresita.
Aveti testeri pentru damage , voi testand damage`ul pe caracter doar rasa versus rasa fara a face combinatii de dueluri , daca ati fi testat din nou asa cum ati spus , va invit sa testati un duel intre un Sura Arme si un Ninja Lame sa vedeti cum sura arme are damage de 14-15k iar ninja lame are damage de 8-9k.
De asemenea prin schimbarile ce voi le faceti voi practic eliminati posibilitatile de joc pe acest server , astept sa imi spuneti si mie cati sura BM mai sunt pe server , cati Ninja arc mai sunt pe server , si cati samani leac mai sunt pe server , la fel si warul aura , rezultatul tuturor schimbarilor voastre in materie de PvP a dus la folosirea a doar 3 rase si tipuri de skilluri pe acest server si acelea fiind warul mental , sura arme si ninja lame , asa ca va rog frumos sa mai folositi cuvantul "diversitate" in contextul in care rezultatul alegerilor voastre duce la "constrangere" si "limitare" nicidecum "diversitate".
Cu respect,
Azoh.
In al doilea rand , la inceputul existentei accesoriilor beta , colierul oferea rezistenta semi`om 8% in urma caruia multa lume s`a plans si a fost schimbat cu un bonus nefolositor si anume 16 puncte status , daca voi ati testa asa cum spuneti , acel status este folositor doar in cazul inteligentei , spun asta pentru ca trebuie sa ai putina experienta cu acest joc ca sa stii ca si 3 puncte de inteligenta pe un saman creste valoarea buffului considerabil , de aceea in momentul in care un player are buff , damage`ul este aproape nul .
In al treilea rand , bonusul de rezistenta semi`om nu reduce damage`ul asa cum ar trebui , deci inlocuirea bonusului de pe cureaua leu nu o sa faca decat sa faca damage`ul sa creasca considerabil.
In al patrulea rand , modificarea in materie de paguba competentei avand in vedere schimbarea de pe inelul Malivore care anterior avea valoarea de 5% paguba competentei a fost marit la 10% in combinatie cu scaderea valorii de pe bratara os tigru ( cea cu PC) nu face decat sa duca damage`ul intr`o directie in care playerii au fost nemultumiti.
In al cincilea rand , inlocuirea bonusului de pe inelul nephrite este stupida avand in vedere ca valoarea de 5 semi-om este egala aproximativ cu 0 ceea ce inseamna ca acest item o sa aibe rostul doar de a marii hp`ul.
In al saselea rand , ceea ce este o continua nemultumire pentru mine si pentru unii este regenerarea pe server , in conditiile in care pe acest server se poate ajunge la peste 60k hp , regenerarea fiind de 3k pe secunda luand in considerare damage`ul actual care este de 3k , orice skill nu are o secunda cooldown pentru a putea combate regenerarea de 3k astfel incat o bataie de 1 vs 1 cu elixir activat este aproape vesnica . Ceea ce vreau sa subliniez prin acest lucru este ori schimbarea regenerarii propriu`zise pe server sau eliminarea regenerarii buffului samanului si anume reflexia.
Astept ca ceea ce am spus mai sus sa fie "luat la cunostinta" , pentru ca problemele acestea sunt existente de foarte mult timp si imi permit sa imi manifest frustrarea pentru ca vad ca PvP`ul pe acest server ia o directie foarte gresita.
Aveti testeri pentru damage , voi testand damage`ul pe caracter doar rasa versus rasa fara a face combinatii de dueluri , daca ati fi testat din nou asa cum ati spus , va invit sa testati un duel intre un Sura Arme si un Ninja Lame sa vedeti cum sura arme are damage de 14-15k iar ninja lame are damage de 8-9k.
De asemenea prin schimbarile ce voi le faceti voi practic eliminati posibilitatile de joc pe acest server , astept sa imi spuneti si mie cati sura BM mai sunt pe server , cati Ninja arc mai sunt pe server , si cati samani leac mai sunt pe server , la fel si warul aura , rezultatul tuturor schimbarilor voastre in materie de PvP a dus la folosirea a doar 3 rase si tipuri de skilluri pe acest server si acelea fiind warul mental , sura arme si ninja lame , asa ca va rog frumos sa mai folositi cuvantul "diversitate" in contextul in care rezultatul alegerilor voastre duce la "constrangere" si "limitare" nicidecum "diversitate".
Cu respect,
Azoh.